Artyzm nie ma zasięgu. Posiada wyraz rarytasowej sztuki.
Marketing internetowy, a unikalność strefy art.!
Dlaczego marka art. – to 1 produkt na 10000? Ile czasu i poświęcenia wymaga nowy - delikatny - pomysł artystyczny oraz przygotowanie specjalnej pracy? Jakie wyobrażenia posiada artysta, a jakie formy prezentuje publicznie?
Marketing internetowy – to wizualizacja prac, z domieszką matki natury, wnętrza domu, bądź biura. Słynna aranżacja przechodzi bowiem w zmysłowy design, gdyż wymusza połączenie skojarzeń na różnych płaszczyznach. Dlatego wartość określonego dzieła – to kwestia wyceny talentu, marki, ilości sztuk. W plastyce taka wizja - wymaga odrobiny kolorów, kresek, zdjęć, produkcji, czasu i bogatej wyobraźni.
Na artystycznej fali!
Narzędzia pracy – to m.in. farby, ołówki, które - w dłoniach plastyka - przenoszą Cię do innej rzeczywistości. Bo magia doznań wywołuje sporo emocji, zmusza do komentarzy i dyskusji o pozytywnych wrażeniach. Odbiór dzieła wpisuje się wówczas w strategię, ponieważ podnosi określoną reakcję w grupie docelowej.
Liczą się:
- kontakty z innymi ludźmi,
- ustalenia dotyczące każdego projektu,
- własne wyobrażenia/ wizje artysty,
- ustalenia efektu końcowego,
- wspólne ścieżki promocji.
Budowa osobistej marki!
Każdy artysta posiada osobisty potencjał, zmysł artystyczny i talent. Dlatego wprowadzenie do świata produktów odbywa się m.in. przez stronę internetową. Spokojna przystań pokazuje - na konkretnych przykładach - jakość prac oraz poziom oryginalnego stylu poruszania się w plastycznej przestrzeni.
Marketing internetowy – to zawsze forma kreowania treści sieciowych podpieranych fotografią. W sztuce – świat art. - wyraża bowiem odbiór obrazów.